Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży

Good Gin Co. to polska firma założona w 2021 roku przez dwójkę pasjonatów ginu. Stworzyliśmy markę polskiego ginu rzemieślniczego, Heritage, która została wybrana najlepszym współczesnym ginem na świecie w World Gin Awards 2023 w Wielkiej Brytanii. Współpracujemy z niemal 500 sklepami specjalistycznymi i branżą HoReCa w całej Polsce. Rekrutujemy obecnie zespół w nowym oddziale w Poznaniu i szukamy osoby, która wesprze działania sprzedażowe.

Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży odpowiedzialny będzie za współpracę ze sklepami specjalistycznymi, koktajlbarami, restauracjami i hotelami w całej Polsce.

Jeśli lubisz nawiązywać kontakt z nowymi osobami, czujesz się komfortowo zarówno w rozmowach sprzedażowych przez telefon, na wydarzeniach, jak i spotkaniach oraz chcesz rozwijać się, pracując z najlepszymi ekspertami w branży alkoholi rzemieślniczych w Polsce, to szukamy właśnie Ciebie.

Opis:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (telefonicznie i osobiście).
  • Kompleksowa obsługa, doradztwo oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. 
  • Łatwość nawiązywania kontaktu z potencjalnym klientem przez telefon.
  • Obsługa CRM, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą.
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych.
  • Egzekucja ustaleń handlowych i dbanie o rotację.
  • Prezentowanie i edukacja partnerów handlowych nt. produktów Good Gin Co.
  • Odpowiedzialność za rozwój marek Good Gin Co. poprzez zwiększanie ich dostępności i doskonałą widoczność w miejscu sprzedaży.
  • Zarządzanie materiałami handlowymi.

Zapewniamy Ci:

  • Pracę z nowymi polskimi markami kraftowymi, w tym marką najczęściej nagradzanego polskiego ginu rzemieślniczego.
  • Elastyczny czas pracy i warunki zatrudnienia.
  • Pracę stacjonarnie w biurze w Poznaniu i możliwość pracy zdalnej, okazjonalne podróże służbowe.
  • Jasne zasady wynagrodzenia, czyli podstawa + prowizja od sprzedaży + premia okresowa zależna od realizacji celów. UoP/B2B podstawa od 6000 zł netto.
  • Telefon i komputer służbowy.
  • Akcesoria niezbędne do pracy.
  • Możliwość awansów wewnętrznych.
  • Szkolenia eksperckie.
  • Pracę w ładnym, klimatyzowanym biurze w dobrze skomunikowanej części Poznania – do biura dochodzi ścieżka rowerowa, a wokół budynku znajduje się darmowy parking. Bezpośrednio naprzeciwko biura jest przystanek tramwajowy Starołęka Mała, a nieco dalej przystanek Rondo Starołęka (600 m).

Wymagania:

  • Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania trwałych relacji.
  • Nastawienie na realizację celów i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • Samodzielność, doskonała organizacja pracy, systematyczność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Aktualne prawo jazdy kat.B.
  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży – branża alkoholowa będzie dodatkowym atutem.

Jeśli rola brzmi dla Ciebie inspirująco, to szukamy dokładnie takiej osoby jak Ty. Prześlij swoje CV na maila rekrutacja@heritagegin.pl w tytule wpisując SPRZEDAŻ.

Na rozmowę skontaktujemy się z wybranymi osobami. W swoim zgłoszeniu pamiętaj o uwzgędnieniu klauzuli RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).