Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży
Good Gin Co. to polska firma założona w 2021 roku przez dwójkę pasjonatów ginu. Stworzyliśmy markę polskiego ginu rzemieślniczego, Heritage, która została wybrana najlepszym współczesnym ginem na świecie w World Gin Awards 2023 w Wielkiej Brytanii. Współpracujemy z niemal 500 sklepami specjalistycznymi i branżą HoReCa w całej Polsce. Rekrutujemy obecnie zespół w nowym oddziale w Poznaniu i szukamy osoby, która wesprze działania sprzedażowe.
Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży odpowiedzialny będzie za współpracę ze sklepami specjalistycznymi, koktajlbarami, restauracjami i hotelami w całej Polsce.
Jeśli lubisz nawiązywać kontakt z nowymi osobami, czujesz się komfortowo zarówno w rozmowach sprzedażowych przez telefon, na wydarzeniach, jak i spotkaniach oraz chcesz rozwijać się, pracując z najlepszymi ekspertami w branży alkoholi rzemieślniczych w Polsce, to szukamy właśnie Ciebie.
Opis:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (telefonicznie i osobiście).
- Kompleksowa obsługa, doradztwo oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Łatwość nawiązywania kontaktu z potencjalnym klientem przez telefon.
- Obsługa CRM, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych.
- Egzekucja ustaleń handlowych i dbanie o rotację.
- Prezentowanie i edukacja partnerów handlowych nt. produktów Good Gin Co.
- Odpowiedzialność za rozwój marek Good Gin Co. poprzez zwiększanie ich dostępności i doskonałą widoczność w miejscu sprzedaży.
- Zarządzanie materiałami handlowymi.
Zapewniamy Ci:
- Pracę z nowymi polskimi markami kraftowymi, w tym marką najczęściej nagradzanego polskiego ginu rzemieślniczego.
- Elastyczny czas pracy i warunki zatrudnienia.
- Pracę stacjonarnie w biurze w Poznaniu i możliwość pracy zdalnej, okazjonalne podróże służbowe.
- Jasne zasady wynagrodzenia, czyli podstawa + prowizja od sprzedaży + premia okresowa zależna od realizacji celów. UoP/B2B podstawa od 6000 zł netto.
- Telefon i komputer służbowy.
- Akcesoria niezbędne do pracy.
- Możliwość awansów wewnętrznych.
- Szkolenia eksperckie.
- Pracę w ładnym, klimatyzowanym biurze w dobrze skomunikowanej części Poznania – do biura dochodzi ścieżka rowerowa, a wokół budynku znajduje się darmowy parking. Bezpośrednio naprzeciwko biura jest przystanek tramwajowy Starołęka Mała, a nieco dalej przystanek Rondo Starołęka (600 m).
Wymagania:
- Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania trwałych relacji.
- Nastawienie na realizację celów i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.
- Samodzielność, doskonała organizacja pracy, systematyczność.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Wysoka kultura osobista.
- Aktualne prawo jazdy kat.B.
- Doświadczenie w pracy w sprzedaży – branża alkoholowa będzie dodatkowym atutem.
Jeśli rola brzmi dla Ciebie inspirująco, to szukamy dokładnie takiej osoby jak Ty. Prześlij swoje CV na maila rekrutacja@heritagegin.pl w tytule wpisując SPRZEDAŻ.
Na rozmowę skontaktujemy się z wybranymi osobami. W swoim zgłoszeniu pamiętaj o uwzgędnieniu klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).