Specjalista/Specjalistka ds. marketingu

Good Gin Co. to polska firma założona w 2021 roku przez dwójkę pasjonatów ginu. Stworzyliśmy markę polskiego ginu rzemieślniczego, Heritage, która została wybrana najlepszym współczesnym ginem na świecie w World Gin Awards 2023 w Wielkiej Brytanii. Współpracujemy z niemal 500 sklepami specjalistycznymi i branżą HoReCa w całej Polsce. Rekrutujemy obecnie zespół w nowym oddziale w Poznaniu i szukamy osoby, która wesprze działania marketingowe.

Specjalista/Specjalistka ds. Marketingu będzie odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii marketingowej. Szukamy osoby, która chce rozwijać się holistycznie w dziedzinie marketingu, od digital przez widoczność na wydarzeniach, po ekspozycję na półce sklepowej.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubisz dane i pracę z innymi, interesujesz się szeroko rozumianym marketingiem i chcesz rozwijać się, pracując z najlepszymi ekspertami w branży alkoholi rzemieślniczych w Polsce to szukamy właśnie Ciebie.

Opis:

  • Dbanie o rozwój marek Good Gin Co. w ramach consumer journey.
  • Przygotowywanie i realizacja planów contentowych oraz projektów marketingowych.
  • Przygotowanie tekstów marketingowych po polsku i okazjonalnie po angielsku do różnych kanałów.
  • Obsługa social media, m.in. tworzenie treści, planowanie, moderacja.
  • Tworzenie raportów, analiz i rekomendacji działań marketingowych.
  • Rozwój kanałów digital, w tym SEO czy e-mail marketingu.
  • Obsługa WordPress, aktualizacja treści na stronie, wpisy na blogu.
  • Nawiązywanie długotrwałych relacji z partnerami zewnętrznymi (m.in. media branżowe, w tym zagraniczne).

Zapewniamy Ci:

  • Pracę z nowymi polskimi markami kraftowymi, w tym marką najczęściej nagradzanego polskiego ginu rzemieślniczego.
  • Elastyczny czas pracy i warunki zatrudnienia (jesteśmy otwarci na współpracę z osobą, która będzie chciała zajmować się tylko wybranym obszarem w niepełnym wymiarze czasowym).
  • Pracę stacjonarnie w biurze w Poznaniu i możliwość pracy zdalnej, okazjonalne podróże służbowe.
  • Jasne zasady wynagrodzenia, czyli podstawa + premia okresowa zależna od realizacji celów. B2B od 5000 zł netto.
  • Telefon i komputer służbowy.
  • Akcesoria niezbędne do pracy.
  • Możliwość awansów wewnętrznych.
  • Szkolenia eksperckie.
  • Pracę w ładnym, klimatyzowanym biurze w dobrze skomunikowanej części Poznania – do biura dochodzi ścieżka rowerowa, a wokół budynku znajduje się darmowy parking. Bezpośrednio naprzeciwko biura jest przystanek tramwajowy Starołęka Mała, a nieco dalej przystanek Rondo Starołęka (600 m).

Wymagania:

  • Kreatywność i umiejętność pisania zgodnie z wartościami marki.
  • Dobra znajomość narzędzi digitalowych z ekosystemu Meta i Google (Alphabet), GetResponse oraz zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Nastawienie na realizację celów i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • Samodzielność, doskonała organizacja pracy, systematyczność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  • Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Aktualne prawo jazdy kat.B będzie dodatkowym atutem.

Jeśli rola brzmi dla Ciebie inspirująco, to szukamy dokładnie takiej osoby jak Ty. Prześlij swoje CV na maila rekrutacja@heritagegin.pl w tytule wpisując MARKETING.

Na rozmowę skontaktujemy się z wybranymi osobami. W swoim zgłoszeniu pamiętaj o uwzgędnieniu klauzuli RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).